Abilități de comunicare

TEST ABILITĂȚI DE COMUNICARE

DUPĂ COMPLETAREA TESTULUI PUTEȚI SOLICITA O ȘEDINȚĂ GRATUITĂ CU PSIHOLOG NARCISA ISPAS

Prenume
Încerc să anticipez cauzele posibile de confuzie, și mă ocup de ele dinainte.Încerc să anticipez cauzele posibile de confuzie, și mă ocup de ele dinainte.
Când scriu un email/document, specific toate informațiile și detaliile pentru a mă asigura că mesajul este înțeles.
Dacă nu înțeleg ceva, tind să tac și să înțeleg mai târziu.
Folosesc emailul pentru a comunica informații complexe. Este rapid și eficient.
Sunt surprins când observ că oamenii nu au înțeles ce am spus.
Tind să spun ceea ce cred fără a mă îngrijora de ce înțelege cealaltă persoană. Presupun că vom fi capabili să rezolvăm aceasta mai târziu.
Când mi se vorbește, încerc să văd din perspectiva vorbitorului.
Înainte de a comunica, mă gândesc la nevoia persoanei celeilalte și la modul în care să transmit informația.
Înainte de a transmite un mesaj, mă gândesc la cea mai potrivită cale de comunicare (personal, telefonic, email, etc).
Când îmi planific modul de comunicare, țin cont de barierele culturale.
Folosesc diagrame și tabele drept ajutor în exprimarea ideilor.
Când vorbesc oamenilor, dau atenție limbajul lor non-verbal.
După ce termin de scris un raport, corectez repede erorile de scriere și-l trimit imediat.
Când cineva îmi vorbește, mă gândesc la ce urmează să spun astfel încât să fiu sigur că sunt corect înțeles.
Încerc să ajut oamenii să înțeleagă conceptele ce stau la baza discuției. Aceasta reduce dezacordurile.

Inteligența Emoțională are un aport între 27 și 45% din reușită

Nume
Pot recunoaște emoțiile mele pe măsură ce le experimentez
Mă pierd cu firea când sunt frustrat/ă
Oamenii mi-au spus că sunt un bun ascultător
Știu cum să mă liniștesc atunci când îmi pierd calmul.
Mi-e greu să mă concentrez pe ceva pe termen lung
Îmi place să organizez grupuri
Mi-e greu să merg mai departe atunci când mă simt frustrat/ă sau nefericit/ă
Îmi cunosc punctele tari și punctele slabe
Evit conflictele și negocierile
Simt că nu mă bucur de munca mea
Cer feedback, pentru a afla ce fac bine și cum pot îmbunătăți
Îmi stabilesc ținte pe termen lung și îmi evaluez regulat progresul
Mi-e greu să citesc emoțiile altor oameni
Folosesc abilități de ascultare activă atunci când oamenii vorbesc cu mine
Îmi e greu să mă conectez cu ceilalți

INFLUENTA

Nume
Tind să folosesc aceleași tactici testate în timp, pentru a-mi convinge colegii că ceea ce cred eu este cea mai bună soluție.

 

 
Pot folosi multe date ca să-mi susțin cauza.

 
 

Îmi pierd încrederea atunci când cealaltă persoană începe o dezbatere asupra punctului de vedere pe care vreau să-l subliniez.

 
 

Crearea unei echipe pentru rezolvarea unei probleme, îmi va dilua influența și mă va face să arăt slab.

 
Recunosc faptul că tind să țintesc argumentele către mintea, mai de grabă decât spre inima ascultătorilor.

 
 

Folosirea de informații din culise despre alții, se poate dovedi folositoare pentru a-mi susține poziția.

 

 
Subliniez consecințele negative ale ideilor alternative, și promovez punctele forte ale ideii mele.

 
 

Colegii și managerii au încredere în abilitatea mea.

 
 

Pot lucra cu oricine ca să-l fac să accepte punctul meu de vedere.

 

 
Mă lupt să folosesc o abordare logică și sistematică a influențării și prefer să fiu pe picioarele mele.

 
 

Mi-e mai ușor să influențez colegii de muncă și pe cei ce livrează, decât managerii și clienții.

 
 

Atunci când influențez, îmi place să mă uit la imaginea de ansamblu, decât să rămân concentrat pe detalii.

 
 

Nu mă pricep să văd partea negativă din ceea ce propun.

 
 

Îmi place să-mi ajut colegii cu sarcinile lor, pentru că nu știi când vei avea și tu nevoie.

 
 

Sunt capabil să găsesc informația necesară atunci când am nevoie.

 
 

Mă conectez cu ușurință. Oamenilor le place în compania mea și vor să audă ce am de spus.

CÂT DE ABORDABIL EȘTI?

CÂT DE ABORDABIL EȘTI?

Numele Ocupatie Email- Nu-ti trimitem spam si nici nu vindem/oferim adresa ta catre terte persoane
Răspunsurile mele negative sunt mai numeroase decât cele pozitive.
Mă amestec printre colegi pentru a comunica cu ei.
Zâmbesc oamenilor, indiferent de poziția lor în organizație.
Când un coleg vine cu o idee, nu reacționez.
Îmi fac timp pentru a vorbi cu membrii echipei.
Comunic colegilor unde mă pot găsi când lipsesc de la birou.
Când primesc vești rele, îmi exprim emoțiile negative.
Când vorbesc cu un coleg și îmi sună telefon, întrerup conversația pentru a răspunde la telefon.
Empatizez cu colegii mei.
Nu stabilesc contact vizual atunci când vorbesc oamenilor.
Mă adresez membrilor echipei în aceeași manieră, indiferent dacă sunt sensibili sau duri.
Vorbesc cu brațele încrucișate.
Nu mă plâng.
Dau numărul meu de telefon membrilor echipei.
Vorbesc cu colegii despre viața mea personală.
Ofer posibilitatea exprimării ideilor.

CÂT DE BINE ÎȚI ADMINISTREZI TIMPUL?

Atribuțiile pe care le îndeplinesc fac parte din categoria celor mai importante.
Mă trezesc îndeplinindu-mi sarcinile în ultimul moment și cerând prelungiri.
Îmi pun timp deoparte pentru programare și planificare.
Știu cât timp folosesc în îndeplinirea fiecărei sarcini.
Mă confrunt cu întreruperea programului.
Folosesc țintele prestabilite când decid ce sarcini am de îndeplinit.
Îmi las un timp pentru urgențe în program pentru a putea administra situațiile neașteptate.
Știu dacă sarcinile pe care le îndeplinesc sunt de importanță mare, medie sau joasă.
Când mi se încredințează o nouă sarcină, îi analizez importanța și o prioritizez  corespunzător.
Mă stresează termenele limită și angajamentele.
Distragerile mă împiedică să-mi îndeplinesc sarcinile importante.
Trebuie să lucrez și acasă pentru a termina la timp.
Îmi prioritizez sarcinile și programul de activitate.
Îmi consult șeful pentru confirmarea priorităților.
Înainte de a prelua o sarcină, verific dacă rezultatul merită timpul investit.

CÂT EȘTI DE CREATIV?

CÂT EȘTI DE CREATIV?

Prenumele
1. Oamenii creativi ar trebui să se specializeze pe a produce multe idei. Alți oameni ar trebui apoi să le implementeze.
2. Dacă am o problemă, mă opresc din rezolvarea propriu-zisă a problemei și creez o distanță mentală între mine și acea problemă.
3. Când vin cu idei noi, mă surprind spunând "nu putem" sau "nu..."
4. Sunt ocupat/ă. Imediat ce am o idee nouă, trec la implementarea ei.
5. Adun informații din mai multe surse, ca să fiu la curent cu domeniul meu.
6. Văd problemele și plângerile mai mult ca oportunități decât ca dificultăți.
7. Când rezolv o problemă, încerc să-mi analizez modul în care văd un anumit element, pentru a-l înțelege mai bine.
8. Adesea ignor ideile bune, pentru că nu am resursele necesare să le implementez.
9. Problemele îmi distrag atenția; mă fac să-mi pierd concentrarea.
10. Am încredere că pot veni cu idei bune pentru a rezolva problemele și sunt motivat/ă să implementez soluțiile.
11. Îmi iau timp să văd cum merg lucrurile, chiar și când nu sunt probleme.
12. Caut mereu cauzele problemelor, ca să înțeleg ce se întâmplă.
13. Caut în mediul meu lucruri care să mă inspire să găsesc noi interpretări la probleme.
14. Pentru moment, mă ocup de chestiunile importante și prefer să mă îngrijesc de problemele viitoare pe măsură ce apar.
15. Când culeg informații despre o anumită problemă, mă informez ce a funcționat în trecut.
16. Când generez idei, le evaluez și le discreditez repede pe cele care nu-mi plac.

Amânarea

Prenume
Adesea mă surprind făcând sarcini pe care plănuisem să le realizez cu zile mai înainte.

 

 
Când planific o întâlnire, fac aranjamentele necesare cu mult înainte.

 
 

În general răspund prompt la emailuri și la mesajele de pe telefon.

 
 

Adesea sarcinile nu sunt îndeplinite pentru zile la rând, chiar dacă nu ar trebui decât să mă așez și să le execut.

 
 

Odată ce am informația necesară, mă apuc de treabă cât pot de repede.

 
 

Când am ceva dificil de făcut, îmi spun că mai bine aștept până mă voi simți mai inspirat/ă.

 

 
 

Când am ceva dificil de făcut, îmi spun că mai bine aștept până mă voi simți mai inspirat/ă.

 

 
Adesea trebuie să mă grăbesc pentru a termina sarcinile la timp.

 
 

Adesea termin toate lucrurile pe care mi le planific pentru acea zi.

 
 

Adesea încep o sarcină la puțin timp după ce mi se dă.

 
Când se apropie termenul limită, adesea îmi irosesc timpul cu alte lucruri.

 
Adesea termin sarcinile mai repede decât mi se cere.
Când mă pregătesc pentru o întâlnire, adesea trebuie să fac ceva în ultimul minut.

 
 

Adesea îmi amân sarcinile pe care le am de făcut.

 

 
Când am o sarcină foarte grea, observ care este primul pas, ca să pot începe.

 
 

În mod frecvent spun: "O să fac mâine!"

Gradul de epuizare

Prenume
Mă confrunt cu gânduri negative privitoare la slujba mea.
Sunt mai dur(ă) decât este necesar.

 
 

Mă enervez repede din cauza unor probleme mărunte sau din cauza colegilor.

 
 

Mă simt neînțeles (neînțeleasă) și neapreciat(ă) de către colegi.

 
 

Simt că nu am cu cine comunica.

 
 

Simt că randamentul îmi este scăzut.

 

 
Mă simt o presat(ă), neconfortabil în procesul spre succes.

 
 

Simt că nu obțin ceea ce doresc de la slujba mea.

 
 

Simt că mă aflu la locul nepotrivit, în profesia nepotrivită.

 
 

Sunt frustrat(ă) în unele aspecte ale slujbei mele.

 

 
Simt că responsabilitățile îmi depășesc competențele.

 

 
Simt că nu am timp pentru a îndeplini multe lucruri care ar crește calitatea serviciilor/produselor.

 
Observ că nu am timpul necesar pentru o bună planificare.

 
Simt că politicile organizaționale și birocrația îmi împiedică eficiența.

Cât de bine delegi?

Cât de bine delegi?

Numele Ocupatia Email- Nu-ti trimitem spam si nici nu vindem/oferim adresa ta catre terte persoane
Consider că este important să explic limpede ce este de făcut.
Deleg lucrurile în ultimul moment.
Deleg proiectele mai mari către echipe, dându-le voie să-și asume responsabilitatea necesară și definind clar autoritatea lor în luarea deciziilor.
Ofer instrucțiuni la începutul proiectului și aștept rezultatele la momentul planificat.
Dacă o sarcină privește în mod direct obiectivele și prioritățile mele, aleg să nu o deleg.

 
Vorbesc deschis despre consecințele ratării termenului limită și ale așteptărilor.
Deleg către orcine din organizație care cred că poate îndeplini sarcina.
Folosesc delegarea ca un mijloc de a îmbunătăți abilitățile altora.
Deleg sarcini care sunt critice în succesul proiectului.
Mă aștept ca delegații să vină cu soluții la problemele întâmpinate, decât să ceară mai multe instrucțiuni.
Deleg sarcini confidențiale și sensibile, ca și alte sarcini.
Iau în considerare cât de importantă este implicarea angajaților și aderarea lor la proiectele și sarcinile pe care le deleg.

EVALUAREA MOTIVAȚIEI ÎN LEADERSHIP

EVALUAREA MOTIVAȚIEI ÎN LEADERSHIP

Numele Ocupatia Email- Nu-ti trimitem spam si nici nu vindem/oferim adresa ta catre terte persoane
Sunt plin de energie când oamenii contează pe mine pentru ideile mele.
De obicei adresez întrebări provocatoare când lucrez în echipă.
 

Îmi face plăcere să-mi complimentez colegii atunci când se fac progrese.

 
 

Mi se pare ușor să fiu un suporter pentru ceilalți, atât în vremuri bune cât și în vremuri rele.

 
Realizările echipei sunt mult mai importante pentru mine decât realizările personale.
Deseori oamenii dau atenție ideilor mele și le folosesc.
Când sunt implicat în proiecte de grup, este important pentru mine să ajut echipa să fie unită.
Când sunt implicat în proiecte de grup, coaching-ul este activitatea care mă atrage cel mai mult.
Îmi face plăcere să recunosc și să sărbătoresc reușitele celorlalți.
Când sunt implicat în proiecte de grup, provocările membrilor echipei sunt și provocările mele.
Rezolvarea conflictelor interpersonale îmi face plăcere.
Când sunt implicat în proiecte de grup, mă regăsesc în postura generatorului de idei.
Când sunt implicat în proiecte de grup, sunt înclinat să-mi fac ideile cunoscute.
Îmi face plăcere să fiu o persoană convingătoare.
Dorești să-ți îmbunătățești abilitățile de conducere?