Performanța – modul în care brandul Alin Ispas furnizează informația și se dedică 100% spre a ajuta managerii și antreprenorii să devină modele de urmat pentru toți cei care lucrează cu ei.
Inteligența emoțională – care o dată înțeleasă și cultivată ajută la cunoașterea abilităților, la eficientizarea comunicării și la relaționare
Generozitate – oferirea de informații extrem de utile și importante pentru oricine își dorește să exceleze ca manager, CEO sau într-o poziție de conducere, mai mult decât a promis inițial
Versatilitate – brandul este capabil să implementeze eficient tehnici de leadership mai actuale sau mai clasice, pentru un mix perfect de informații și sfaturi.
Dezvoltare continuă – una dintre cele mai importante valori ale brandului, aceea de a se dedica învățării continue atât el, cât și cei pe care ii mentorează.
Pasiune – brandul este dedicat sa trezească și să dezvolte calitățile de lider ale clienților lui din pasiune și din pură plăcere pentru leadership și dezvoltare personală.
Încredere în sine – un element important când vine vorba de traineri din domeniul leadershipului, care cuceresc publicul cu siguranță de sine și autenticitate.
Excelența – garanția pe care o oferă clienților, aceea de a livra rezultate concrete prin implementarea unei noi culturi organizaționale în cadrul fiecărei companii.