• Esti în controlul vietii tale?

Într-un mediu mereu în schimbare există două opțiuni: fie atribui reușita sau insuccesul factorilor interni, fie factorilor externi.

Orientarea pe care o alegi influențează reușita pe termen lung.

Această orientare se numește “locul de control”. Studiul ei datează din anii 1960, când Julian Rotter a cercetat cum influențează comportamentul și atitudinea oamenilor rezultatele lor în viață.

Oamenii care dezvoltă un control intern cred că sunt responsabili pentru reușita proprie. Cei cu un control extern cred în forțele din afara lor, precum norocul, determină rezultatele.

Click aici pentru a realiza testul >>>
 
  • Cum stai cu Inteligenta Emotionala?

Cu toții cunoaștem oamenii care-și controlează foarte bine emoțiile. Sunt calmi în mijlocul crizei și iau deciziile ținând cont și de ceilalți, indiferent cât de stresantă este situația.

Cunoaștem și oameni care știu să citească emoțiile altora. Ei înțeleg ce trebuie să spună pentru a-i face pe ceilalți să se simtă mai bine și știu cum să-i inspire la acțiune.

Aceștia sunt oamenii cu o inteligență emoțională bine dezvoltată. Ei se bucură de relații puternice și fac față cu calm la situațiile dificile.  Este foarte probabil să fie și rezilienți în fața adversității.

Fă-ți testul de mai jos, pentru a afla cum stai cu inteligența emoțională.

Click aici pentru a realiza testul >>>
 
  • Cât esti de rezilient?

Imaginează-ți: ai lucrat mult timp la un proiect venit din partea superiorilor, ai pus tot sufletul, l-ai predat mai devreme, iar rezultatul a fost că va trebui să-l refaci. Fără explicații prea multe!

Ce faci? Te lupți intens cu sentimente de dezamăgire, sau ieși repede din această stare, cumpănind la rece ce este de făcut?

Reziliența este abilitatea de a ne reveni, după ce am trecut printr-un moment dificil, când lucrurile nu s-au întâmplat așa cum am plănuit. Este o calitate pe care o avem cu toții, într-o anumită măsură, dar pe care unii o accesăm mai ușor decât alții. Reziliența este foarte importantă pentru că ne păstrează mental în joc până la capătul traseului, ne ajută să facem față situațiilor dificile și ne ajută să creștem prin faptul că ne încurajează să privim partea bună a lucrurilor și să administrăm stresul.

Totuși, reziliența nu înseamnă să mergi mai departe indiferent cum te simți, și nici să fii “superman”. În schimb, înseamnă eă înțelegem de ce simțim ceea ce simțim și să dezvoltăm strategii pentru a fii mai eficienți.

Află în acest test cât ești de rezilient. Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările necesare.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bune sunt abilitățile tale de comunicare?

Toți comunicăm, dar puțini ne și conectăm! Conectarea trece dincole de cuvinte.

Maxwell spune că știm că ne-am conectat atunci când simțim:

  • EXTRA EFORT- Oamenii “merg încă o milă”
  • APRECIERE NESOLICITATĂ- Oamenii spun lucruri pozitive
  • TRANSPARENȚĂ- Oamenii demonstrează încredere
  • COMUNICARE AMPLIFICATĂ- Oamenii se exprimă fără să mai ezite
  • EXPERIENȚE PLĂCUTE- Oamenii se simt bine cu ceea ce fac
  • LEGĂTURI EMOȚIONALE- Oamenii manifestă o legătură la nivel emoțional
  • ENERGIE POZITIVĂ- Oamenii își încarcă bateriile când sunt împreună cu tine
  • SINERGIE ÎN CREȘTERE- Oamenii sunt mai eficienți împreună, decât singuri
  • DRAGOSTE NECONDIȚIONATĂ- Oamenii sunt dispuși să accepte fără rezerve
Click aici pentru a realiza testul >>>
 
 
  • Cât de puternice sunt abilitatile tale de influențare?

Schimbarea este o ușă cu mânerul pe interior. Noi nu putem schimba pe nimeni (într-un mod moral), dar ne putem schimba pe noi.

Doar când începem să lucrăm în cercul de influență, adică să lucrăm la lucrurile pe care le putem controla, atunci putem influența pe ceilalți.

Influența ține de a înțelege. Pentru a influența pe alții, este nevoie să înțeleg lucrurile care-i influențează.

Atunci când se simt înțeleși, oamenii se deschid!

Află aici ce abilități de influențare ai. Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre.

Click aici pentru a realiza testul >>>
 
  • Cât de abordabil esti?

A fi abordabil este cheia construirii de relații cu colegii tăi și a creării unei echipe puternice în care încrederea și ideile curg în mod natural. Când ești abordabil, membrii echipei nu ascund problemele. Aceasta înseamnă că sunt în stare să adreseze problemele înainte să devină crize, pentru că  știu că nu vei reacționa rău.

Angajații care știu că au manageri mai abordabili se simt liberi să contribuie cu idei și găsesc mediul de lucru un mediu sigur. Ei nu se tem că vor fi dați înapoi, pentru că știu că managerul lor este deschis la sugestii și va ține cont de ele.

Depinde de tine cât de abordabil spun oamenii că ești. Chiar dacă unii angajați se tem de autoritate, este responsabilitatea ta să creezi un mediu sigur. A fi abordabil înseamnă să fii accesibil, să dai la o parte în mod conștient barierele care se ridică, să ai limbajul nonverbal potrivit și să folosești comunicarea verbală potrivită și abilități de ascultare.

Fă testul acesta ca să descoperi cât de abordabil ești și să primești strategiile necesare pentru a te schimba.

Click aici pentru a realiza testul >>>
 
  • Cât de bune sunt abilitatile tale de prezentare?

Cum te simți când ții o prezentare?

Ești bine pregătit și relaxat, încrezător că vei avea impactul dorit?

Sau faptul că ți se dă un microfon este suficient pentru a te înspăimânta?

Fie că te bucuri de ele sau nu, prezentările-într-o formă sau alta sunt parte din business. Fie că te ridici în fața unei audiențe, fie că-ți vocea auzită într-un grup, amblele sunt prezentări.

Mulți cred că bunii prezentatori sunt născuți, nu făcuți. Aceasta nu este adevărat. În timp ce unii oameni sunt mai relaxați în fața altora, oricine poate învăța abilitățile și tehnicile de care au nevoie pentru a-și mări încrederea.

De la vânzări la lecturi de training, prezentările publice bune sunt cheia pentru influențare în afacerile de astăzi. Vestea bună este că te poți îmbunătăți dacă vei practica.

Vrei să afli dacă ai abilitățile necesare? Fă-ți acest scurt test. Noi te vom ajuta să fii mai bun!

Click aici pentru a efectua testul >>>
 
  • Cât de bun este feedback-ul tău?

În calitate de manager, una din cele mai importante activități este să oferi  feedback. Când comunici oamenilor cum se descurcă, le oferi șansa să schimbe obiceiurile care nu-i ajută, răsplătind și cimentând comportamentul  pozitiv.

Așadar, de ce le este managerilor atât de greu să ofere feedback? Poate pentru că nu se simt comfortabil aă facă asta, sau pentru că simt că nu au abilitățile necesare. În ambele cazuri, tendința este să lase lucrurile așa, până se agraveaază.

Fă acest test pentru a afla cât de bine oferi feedback și pentru a începe să alcătuiești un plan de îmbunătățire. Îți vom trimite rezultatele în email, împreună cu sugestiile necesare!

Click aici pentru a realiza testul >>>
 
  • Cât de bine știi să asculți?

Ascultarea este abilitatea de comunicare de care ne lovim cel mai mult. Totuși, mulți oameni ascultă foarte puțin și nu înțeleg câtă nevoie au să-și îmbunătățească această abilitate.

Ascultătorii slabi aud cuvintele dar nu percep și mesajul transmis.

Ei sunt distrași fie de propriile gânduri, fie de ce se petrece în jurul lor, și-și formulează răspunsurile înainte ca persoana care vorbește să fi terminat. Din această cauză, pierd informație foarte valoroasă.

Ascultătorii buni se bucură de relații mai bune, pentru că ei înțeleg mai bine ce le transmit ceilalți.  Echipele lor sunt mai productive, pentru că simt că pot discuta problemele ușor și pot găsi soluții.

Ascultarea se poate învăța. Fă-ți acest test pentru a afla cum stai la acest capitol. Vei primi rezultatele pe loc si vei avea posibilitatea sa soliciti o sedinta telefonica de coaching.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine administrezi un proiect?

Chiar dacă nu ai titlul oficial de manager de proiecte, sunt șanse să primești din când în când această sarcină.

Proiectele vin în diferite forme și mărimi, de la o schimbare de procedură în departamentul tău, până la a deschide o nouă filială într-un alt oraș.

Detaliile de care trebuie să ții cont se amplifică o dată cu mărimea proiectului.

Totuși, există câteva principii fundamentale de care poți ține cont.

Acest test simplu te ajută să observi care sunt cele 8 domenii de care trebuie să ții cont într-o astfel de situație. Testul este destinat oamenilor care administrează proiecte, fără să fie manageri de proiect. Totuși, oricine poate să-și verifice abilitățile. Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre!

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine gestionezi schimbarea?

Pentru cele mai multe organizații, schimbarea este inevitabilă. Pentru acest motiv, mai mult ca sigur că vei fi implicat în administrarea schimbării la un anumit moment- fie o schimbare simplă în modul în care echipa ta tratează plângerile clienților, fie un proiect major de schimbare a politicilor sau a strategiei organizației.

Când administrezi schimbarea eficient, poți conduce organizația către starea “business as usual” în mod liniștit, și vei vedea că și alții acceptă ușor schimbarea.  Aceasta înseamnă că echipa și organizația ta experimentează deranjamente minore, iar proiectele reușesc.

Acest test te va ajuta să vezi ce abilități ai și unde trebuie să îmbunătățești. Vei primi rezultatele pe email, împreună cu recomandările noastre!

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de creativ ești?

Creativitatea este aur curat, indiferent ce ocupație ai avea. Annette Moser-Wellman, autoarea cărții Cele 5 Fețe ale Geniului, spune: “Cea mai de preț resursă pe care o aduci la locul de muncă și în firma ta este creativitatea. Mai mult decât ceea ce realizezi, mai mult decât rolul pe care îl joci, mai mult decât titlul academic, mai mult decât efortul depus, ideile tale sunt cele care contează.”

În ciuda importanței pe care o are abilitatea unei persoane de a gândi creativ, puțini oameni posedă abilitățile acestea din abundență.

Fă-ți acest test pentru a afla cum stai la acest capitol. Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre!

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bun esti la luarea deciziilor?

Luarea deciziilor este un domeniu cheie la locul de muncă și este în mod deosebit important dacă vrei să fii un lider eficient.

Fie că decizi ce persoană să angajezi, cine să îți livreze sau ce strategie urmărești, abilitatea de a lua decizii bune cu informațiile existente este vitală.

Ar fi ușor dacă ar exista o formulă pe care să o folosești în orice situație, dar nu există așa ceva..

Fiecare decizie are provocările ei și oamenii diferă în modul în care iau decizii.

Deci, cum eviți să iei decizii greșite sau să lași deciziile în voia sorții? Ai nevoie de o abordare sistematică, în așa fel încât indiferent ce decizie iei, să o iei cu încredere.

Nimeni nu-și permite să ia decizii slabe. De aceea îți oferim acest test pentru a-ți evalua abilitățile curente de luare a deciziilor. Vom examina cât de bine îți structurezi luarea deciziilor, după care îți vom sugera strategiile cele mai potrivite. Vei primi rezultatele în email!

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Gândesti sanatos, sau negativist?

Zig Ziglar spunea: “Gândirea pozitivă te va ajuta să faci orice mai bine decât negativismul.”

A nu trăi din memorie, ci din imaginație, iată forța din spatele oamenilor care reușesc să-și atingă potențialul în viață.

Memoria ne este plină cu dialoguri negative, care provin din gunoiul mental acumulat de-a lungul istoriei vieții noastre.

Iar mintea noastră nu este un vid; ea este plină tot timpul, depinde cu ce.

Când hrănim emoția fricii, credința va muri de foame.

Imaginația este portul în care vrei să ajungi, este tot ce-ți poți dori mai mult.

Amintește-ți: rezultatele actuale nu reprezintă potențialul tău, ci gradul actual de atenție, sau conștiență de sine.

Gândurile sănătoase sunt precum pânzele unei corăbii. Cu cât mai sănătoase gândurile, cu atât mai multe pânze întinse și cu atât mai mare viteza de deplasare.

Acest test îți vă arăta câte pânze are corabia ta deschise.

Călătorie plăcută! Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Scara stresului Holmes și Rahe

Oamenii folosesc cuvântul “stres” pentru a descrie o varietate de situații- de la lucrurile mărunte de zi cu zi, până la moartea cuiva drag.

Probabil că cea mai utilă definiție este cea atribuită în principal lui Richard S. Lazarus: Stresul este o condiție sau o emoție experimentată atunci când o persoană  percepe că ” solicitările depășesc resursele personale și sociale pe care le poate mobiliza.”  În alte cuvinte, ne simțim stresați atunci când lucrurile au scăpat de sub control.

Abilitatea de a face față solicitărilor este cheia stresului. O schimbare majoră în viața ta poate fi pozitivă, dacă celelalte lucruri sunt la locul lor. Dar dacă aceasta se întâmplă atunci când te muți în altă locuință sau când partenerul este bolnav, situația se complică.

De câte astfel de lucruri ai nevoie că să cazi în prăpastie? Nu toate evenimentele neobișnuite sunt la fel de greu de administrat. De execmplu, compară stresul unui divorț cu schimbarea responsabilităților la lucru. De aceea, trebui să poți măsura nivelul tău de stres la un moment dat.

Scara Reajustării Sociale, cunoscută cel mai bine ca Scara Stresului Holmes și Rahe a fost creată tocmai în acest scop. Această unealtă te ajută să vezi cât de grea este povara de stres pe care o porți în prezent, și ce poți face în aceste condiții. Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de mult crezi în potențialul tau?

Potențialul de bine al unei organizații provine din potențialul individual, sau mai bine zis, din cât folosim din el.

Din nefericire, ne trăim viața în partea inferioară, nu pentru că nu putem mai mult, ci pentru că rămânem condiționați să credem că “doar atât” este suficient.

Persoanele care au încredere în potențialul lor, trăiesc viața din belșug, plini de pasiune și entuziasm molipsitor.

Unii cred că asta se întâmplă datorită avantajelor pe care le au în fața altora.

Realitatea este că este tocmai invers: avantajele atingerii potențialului sunt o consecință a încrederii că ai acest potențial și că se merită să-l folosești. PE TOT!

Tu unde crezi că se află potențialul tău? În trecut, prin șansele ratate, în prezent, prin ceea ce deja obții, sau într-un viitor pe care ești dispus să ți-l creezi?

Află în acest test cum stai cu încrederea în sine! Vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine iti controlezi mânia?

Mânia este o emoție normală. Cu toate acestea, unii nu știu cum să o controleze.

În timp ce o persoană poate să fie puțin nemulțumită când cineva îi taie calea în trafic, o alta este atât de supărată încât strigă și vorbește urât, conduc chiar agresiv.

Cum poate același eveniment să stârnească reacții atât de diferite? How can the same event cause such different reactions? Și cum te poți asigura că reacția ta este una calmă, nu una sălbatică?

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de epuizat esti?

Epuizarea apare când oamenii dedicați și pasionați sunt deziluzionați cu privire la o carieră de unde și-au extras până nu de mult, identitatea și sensul. Este ca și cum lucrurile care inspiră pasiunea și entuziasmul și-au pierdut puterea, iar lucrurile obositoare și neplăcute se îngrămădesc.

Acest test te ajută să înțelegi dacă te îndrepți în această direcție. Îți vom trimite rezultatele pe email, împreună cu strategiile necesare.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de motivat esti?

Amintește-ți de un moment când ți-ai pus ținte, dar nu le-ai atins. Probabil că ai vrut să arăți mai bine sau să deprinzi o nouă abilitate.

Probabil că te-ai simțit frustrat când ai văzut că ai dat greș, dar te-ai gândit ce s-a întâmplat?

Dacă îți ratezi țintele în mod regulat, cariera și viața ta vor da înapoi.De exemplu, dacă dai greș în a-ți îmbunătăți abilitățile, promovarea va întârzia să apară… Și s-ar putea să capeți o reputație de om care nu-și atinge obiectivele.

Fă testul acesta pentru a vedea ce abordare ai vu privire la ținte, și ce poți îmbunătăți. Vei primi rezultatele în email, împreună cu strategiile necesare.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine îti atingi tintele?

Amintește-ți de un moment când ți-ai pus ținte, dar nu le-ai atins. Probabil că ai vrut să arăți mai bine sau să deprinzi o nouă abilitate.

Probabil că te-ai simțit frustrat când ai văzut că ai dat greș, dar te-ai gândit ce s-a întâmplat?

Dacă îți ratezi țintele în mod regulat, cariera și viața ta vor da înapoi.De exemplu, dacă dai greș în a-ți îmbunătăți abilitățile, promovarea va întârzia să apară… Și s-ar putea să capeți o reputație de om care nu-și atinge obiectivele.

Fă testul acesta pentru a vedea ce abordare ai vu privire la ținte, și ce poți îmbunătăți. Vei primi rezultatele în email, împreună cu strategiile necesare.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine îti administrezi timpul?

Cât de des te suprinzi în lipsă de timp? Săptămânal, zilnic, în fiecare oră? Pentru unii oameni, pare că nu este niciodată suficient timp să rezolve tot ce au de rezolvat.

Când știi cum să-ți administrezi timpul capeți control peste ceea ce faci.

Fă acest test pentru a afla care sunt aspectele de care trebuie să ții cont. Vei primi rezultatele în email, împreună cu strategiile noastre.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Îti place sa amâni lucrurile?

Amânarea este ca acumularea datoriei. Nu-ți dai seama decât atunci când e prea târziu.

Amânăm din două motive: fie nu avem curajul să spunem “NU”, fie nu luăm viața prea în serios.

În primul caz, nu avem o viziune clară de viață și astfel acceptăm orice ni aduce înainte. Când ne dăm seama cât de multe trebuie să facem, amânăm cu bune intenții…

În cel de-al doilea caz, avem nevoie de modele. Oameni care arată că se poate și au o calitate a vieții mult mai ridicată.

Fă-ți aici testul, pentru a începe să nu mai amâni. Vei primi rezultatele în email, împreună cu strategia necesară.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de productiv esti?

Când vrem să realizăm mai mult, mulți lucrează mai multe ore, mută termenele limită și fac multitascking.

Deși aceste strategii pot aduce o ușurare pe termen scurt, pe termen lung sunt ineficiente. Acest mod de viață aduce mai mult stres și în cele din urmă mai puțină productivitate.

Productivitatea măsoară cât de mult realizezi din ceea ce-ți propui, nu cât de ocupat ești! Este necesar să înveți cum să lucrei mai inteligent și să faci lucrurile mai eficient. Aceasta îți va oferi timp pentru alte activități.

Acest test îți va arăta cât de productiv ești. Vei primi rezultatele în email, împreună cu sfaturile potrivite.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine îti servesti clientii?

Cum arată un client mulțumit Al tău arată astfel? Aceste întrebări ar trebui să fie prioritare pentru echipa ta de relații cu clienții.

Dacă există încredere și clienților le place compania ta, vânzările vor crește, reputația de asemenea și vei putea reține oamenii buni în echipă. Deci, ce cred clienții tăi?

Poate că ți-e clar ce trebuie să schimbi, dar nu știi cum. Sau poate ești în frunte, dar nu știi cum să rămâi astfel.

În acest test vom observa cinci factori cheie în privința servirii clienților, astfel încât să găsești oportunități pentru a-i încânta.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bine rezolvi problemele?

Abilitățile de rezolvare a problemelor sunt vitale dacă vrei să înaintezi bine prin viață.

Dar nouă nu ne plac problemele, în mod deosebit.

Sunt consumatoare de timp.

Își forțează intrarea în agendele noastre deja înghesuite.

Ne forțează să ne gândim la un viitor nesigur.

Și se pare că nu pleacă niciodată!

Deaceea, când întâmpinăm o problemă, cei mai mulți căutăm să le rezolvăm repede și să scăpăm de ele. Dar ai ales vreodată soluția cea mai apropiată sau cea mai ușoară, doar pentru a constata că exista una mai bună? Sau ai rezolvat doar simptomele, problema amplificându-se?

Pentru a rezolva bine problemele, trebuie să fii sistematic și nedominat de emoții. Acest test te ajută să accesezi modul curent de a-ți rezolva problemele. Fiind atent la emoțiile tale, vei putea să rezolvi mai bine problemele. Și pe măsură ce-ți vei mări încrederea în tine prin rezolvarea problemelor, nu te vei mai grăbi să găsești soluțiile cele mai la îndemână.

O să-ți trimitem testul pe email, împreună cu resursele potrivite.

Click aici pentru a realiza testul >>>
  • Cât de bune sunt abilitatile tale de conducere?

Pe cine consideri un bun lider?

Poate un politician, un faimos om de afaceri sau un lider religios.

Sau poate cineva pe care-l cunoști personal: șeful, sau un profesor sau prietenul tău.

Poți găsi oameni în poziții de conducere aproape oriunde te uiți.

Totuși, poziția în sine nu te face un lider eficient.  Acest lucru este rușinos, pentru că dacă muncim puțin, putem ridica nivelul de leadership.

Deci, cum poți face asta?

Poți începe prin a-ți analiza performanța în diferite aspecte specifice de conducere. Completează testul de mai jos pentru a vedea unde stai bine și unde mai ai nevoie de îmbunătățire. Vei primi rezultatul în email, împreună cu recomandările potrivite pentru a fi un lider de excepție!

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Motivatia în leadership

Prima și cea mai importantă condiție pentru a conduce este dispoziția de a conduce.

Până la urmă, leadershipul cere mult efort și determinare, și dacă nu ești sigur că vrei și că poți să faci asta, îți va fi imposibil să-i determini pe ceilalți să te urmeze.

Liderii creează viziunea și arată direcția pentru organizația lor. Dar abilitatea lor de a inspira pe ceilalți este ceea ce face viziunea reală. Deci, cât de dispus ești să conduci?

Acest test te va ajuta să afli!

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Cât de bune sunt abilitatile tale de management?

După abilitățile de conducere, managementul își are locul său.

Liderul și managerul lucrează mână în mână. În timp ce primul are grijă să transmită care sunt lucrurile corecte care trebuie făcute, cel de-al doilea se asigură că transmite cum se fac corect lucrurile corecte. În timp ce liderul aduce viziune și inspirație, managerul îi continuă muncă prin păstrarea disciplinei pe traseu.

Pentru a fi un manager grozav, este nevoie de o gamă extinsă de abilități- de la planificare și delegare la comunicare și motivație. Pentru că paleta este atât de complexă, este tentant să ne dezvoltăm abilitățile în zona în care deja ne simțim confortabil. Pe termen lung însă, este nevoie să cunoști punctele tale tari și punctele forte, ca să știi unde investești cel mai mult timp, și unde ai nevoie de asociați/parteneri care să te completeze.

Acest test te va ajuta să descoperi repede aceste puncte tari și slab. Vei primi rezultatele pe e-mail, împreună cu recomandarea unui plan de dezvoltare.

Click aici pentru a efectua testul >>>
 
  • Cât de fericiti sunt membrii echipei tale?

Este important ca toți angajații tăi să fie satisfăcuți la locul de muncă.

Din nefericire, studiile arată că un număr de angajați îngrijorător de mare nu sunt mulțumiți cu serviciul lor. În această situație, nu mai putem vorbi de creativitate, productivitate, ambiție, implicare sau lucru în echipă.

Mai mult, aceștia vor vrea să plece și îi vor molipsi și pe ceilalți. Iar angajați nefericiți înseamnă clienți nemulțumiți.

De fapt, lipsa de punctualitate, absenteismul și rata ridicată de rebuturi sunt simptome ale nefericirii la locul de muncă. Descoperă aici cum stai la acest capitol.

Fă-ți testul, și vei primi rezultatele în email împreună cu recomandările noastre!

Click aici pentru a efectua testul >>>
 
  • Cât de eficienta este echipa ta?

Performanța organizației este afectată de lucrul în echipă.

O echipă care lucrează bine poate grăbi atingerea viziunii.

O echipă disfuncțională mănâncă resursele de timp, bani și energie.

Este aproape imposibil să nu fi o za într-un lanț mai mare, iar tăria lanțului este dată de tăria celei mai slabe zale. Pentru cariera ta personală este important să-ți cunoști abilitățile de lucru în echipă.

Acest test te va ajuta să descoperi probleme comune. Îți vom trimite rezultatele în email, împreună cu recomandările noastre!

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Cât de bine îti administrezi proiectele?

Managementul proiectelor este un proces complex, care necesită abilități variate.

Fie că administrezi proiecte în mod regulat sau doar de două ori pe an, abilitățile învățate în administrarea proiectelor sunt aplicabile în multe poziții de leadership și de management.

Înțelegerea nevoilor unui proiect este o cerință universală. Folosește informația din acest test pentru a îmbunătăți abilitățile specifice de management al proiectelor. Nu ezita să folosești ședința gratuită!

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Cât de bine delegi?

Echipele există pentru un singur motiv: să îndeplinească sarcini atâde de mari, atât de complexe sau care se schimbă prea rapid încât  o singură persoană nu le-ar putea îndeplini.

Și-atunci de ce încearcă managerii acestor echipe să facă singuri lucrurile?

A da sarcini altora este o altă parte din a executa munca eficient, dar multora le este greu să delege.

Când nu delegi, riști să faci singur prea multă treabă, iar când delegi riști să nu obții ceea ce ți-ai imaginat.

Se naște deci întrebarea: cum poți găsi echilibrul?

Fă acest test pentru a afla cum delegi în momentul de față. Dacă ai nevoie să îmbunătățești, îți vom pune la dispoziție câteva resurse excelente.

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Cât de bune sunt abilitatile tale de relaționare?

În aproape toate joburile, abilitățile de relaționale, numite și “soft skills” au un impact mai mare decât abilitățile tehnice.

Aceasta se aplică în special în pozițiile de conducere și de management.

Importanța abilităților de relaționare solide depășește profesiile și industria în care lucrezi; pentru a atinge obiectivele este nevoie de acestea.

Deci, cât de bun ești la capitolul relații? Fă acest test și  vei primi rezultatele în email, împreună cu recomandările unui plan personalizat de dezvoltare.

Once you’ve answered these questions, we can then point you toward specific tools and resources that you can use to develop and improve this important area of competency.

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • Cât de bune sunt abilitatile tale de motivare?

Orice manager visează la o echip eficientă, concentrată și dedicată țintelor organizației.

Doar gândește-te la performanța și rezultatele unei astfel de echipe!

Echipele funcționează astfel atunci când sunt motivate corespunzător, adică atunci când au motivele potrivite.

Dacă vrei să creezi un mediu productiv, trebuie să-ți ajuți echipa să-și găsească adevăratele motive. Prin combinarea practicilor inspiratoare potrivite cu munca plină de sens, precum și prin stabilirea de ținte SMART și prin folosirea unui sistem eficient de recompense, poți crea atmosfera și cultura necesară pentru excelență.

Cu cât ești mai capabili să legi acești factori, cu atât motivele echipei vor fi mai bune și vei crea o situație win-win.

Acest test te ca ajuta să descoperi cum îți poți îmbunătăți aceste abilități. Vei primi rezultatele în email, împreună cu resursele necesare.

Click aici pentru a efectua testul >>>
  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart