Deleg sarcinile potrivite, ca să lucrez mai eficient.
Îmi organizez ziua astfel încât să beneficiez de "vârfurile" mele naturale de energie și resurse.
Caut mereu modalități de îmbunătățire a fluxului de lucru și a abordării sarcinilor zilnice
Pot să-mi mențin concentrarea pentru o perioadă de timp semnificativă.
Pierd foarte mult timp căutând documentele sau lucrurile rătăcite.
Caut în mod activ ocazii de a nu irosii timpul și efortul-atât pentru mine, cât și pentru echipă.
Fac multitasking.

 
Folosesc talentul, timpul și expertiza altora din echipă pentru a finaliza lucrurile.
Folosesc tehnici precum răsfoirea și notițele pentru a identifica părțile importante ale documentelor pe care le primesc.
Folosesc un sistem obișnuit de păstrare a evidenței activităților, ca să văd cum mi-am petrecut timpul.
Am un plan clar pentru a ști cum să mă raportezi la întreruperile din program.
Volumul de corespondență și documente pe care le primesc zi de zi mă copleșește.
Amân sarcinile neplăcute până în ultimul moment sau până când sarcina dispare de la sine.
Ca să mă asigur că lucrurile sunt făcute cum trebuie, țin cont de activitățile altora din echipă.
Aflu că mintea mea umblă aiurea și mi-e greu să mă concentrez pentru mult timp.
Execut toate sarcinile care mi se dau și sper să pot face față volumului de muncă.

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart