Test Abilitati Comunicare

Prenume Email
Încerc să anticipez cauzele posibile de confuzie, și mă ocup de ele dinainte.
Când scriu un email/document, specific toate informațiile și detaliile pentru a mă asigura că mesajul este înțeles.
Dacă nu înțeleg ceva, tind să tac și să înțeleg mai târziu.
Sunt surprins când observ că oamenii nu au înțeles ce am spus.
Tind să spun ceea ce cred fără a mă îngrijora de ce înțelege cealaltă persoană. Presupun că vom fi capabili să rezolvăm aceasta mai târziu.
Când mi se vorbește, încerc să văd din perspectiva vorbitorului.
Folosesc emailul pentru a comunica informații complexe. Este rapid și eficient.
După ce termin de scris un raport, corectez repede erorile de scriere și-l trimit imediat.
Când vorbesc oamenilor, dau atenție limbajul lor non-verbal.
Folosesc diagrame și tabele drept ajutor în exprimarea ideilor.
Înainte de a comunica, mă gândesc la nevoia persoanei celeilalte și la modul în care să transmit informația.
Înainte de a transmite un mesaj, mă gândesc la cea mai potrivită cale de comunicare (personal, telefonic, email, etc).
Încerc să ajut oamenii să înțeleagă conceptele ce stau la baza discuției. Aceasta reduce dezacordurile.
Când îmi planific modul de comunicare, țin cont de barierele culturale.
Când cineva îmi vorbește, mă gândesc la ce urmează să spun astfel încât să fiu sigur că sunt corect înțeles.

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart