CUSTOMER SERVICE

Prenumele Ocupatia Email- Nu-ti trimitem spam si nici nu vindem/oferim adresa ta catre terte persoane
Suntem fericiți, odată ce am împlinit așteptările clienților noștri.
Opiniile clienților sunt monitorizate cu grijă pe toate platformele, inclusiv față către față, sondaje, pe email sau rețelele de socializare.
Căutăm să găsim problemele, înainte să se amplifice.
Oamenii din echipă se simt împuterniciți să ofere un serviciu excepțional.
Oamenii mei se bazează pe scenarii scrise în dialogurile cu clienții.
Reacțiile clienților sunt oferite și altor departamente și se acționează în consecință.
Relația noastră cu clienții are un rol mic în felul în care ei percep organizația.
Echipa duce lipsă de oamenii și sistemele necesare pentru a rezolva problemele.
Suntem recunoscuți și prețuiți în organizație pentru contribuția adusă în activitatea desfășurată.
Echipa mea preferă să se raporteze la momentele de presiune fiecare în felul lui.
Nu ne temem să-i întrebăm pe clienții noștri ce cred despre serviciile noastre.

 

 
Adesea mă cert cu alte echipe pentru că i-au dezamăgit pe clienții noștri.

 
Mă asigur că serviciul de servire a clienților îndeplinește standardele minime înainte de a adăuga și alte caracteristici!

 
Membrilor echipei le pasă cu adevărat de experiența pe care o au clienții când lucrează cu noi.

 

 
Experții din alte departamente îmi ajută echipa, ca să servim și mai bine clienții.

 

 
Ne păstrăm focusul strict pe vânzări.

 

 
Echipa mea și cu mine suntem mândri să reprezentăm organizația noastră în fața clienților.

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart