Administrarea mâniei

Numele
Mă mânii pe neșteptate, fără a înțelege cu adevărat motivul.

 
Atunci când cineva mă supără, încerc să-mi ascund emoțiile și pretind că tolerez.

 
 

Când întâlnesc o problemă, imediat identific soluția "corectă" și o aplic.

 
 

Când sunt furios (furioasă), lovesc ceva (sau vreau să lovesc ceva).

 
 

 

Când se întâmplă ceva frustrant, știu că nu este sfârșitul pământului.
Când ceva mă frustrează într-adevăr, pot observa umorul situației și râd de mine însumi (însămi).

 

 
Când cineva mă înfurie, încerc să înțeleg de ce au spus sau au făcut acel lucru.

 
Simt că sunt capabil(ă) să-mi controlez mânia.

 
Îi pot ierta pe cei care m-au rănit sau m-au înfuriat.

 
Când mă simt furios (furioasă), îmi iau timp de gândire. (Ies la o plimbare pentru a mă calma.)

 
Pentru a-mi elibera sentimentele de mânie, mă folosesc de o activitate, de un hobby.

 
Când sunt supărat(ă), am tendința de a mă concentra pe sentimentele și greșelile mele.

 
După ce mi-a trecut furia, mă gândesc la ce aș fi putut face, pentru a-mi controla mânia mai bine.
Când sunt supărat(ă), găsesc alternative și-mi acord suficient timp pentru a face alegerea potrivită în rezolvarea problemei.

 
Când sunt supărat(ă), am tendința să strig, să blestem și spun lucruri pe care le regret mai târziu.

 
Când mi se cere să fac ceva ce chiar nu vreau să fac, accept și, mai târziu, mă supăr pe mine însumi (însămi).
Evit situațiile care mă înfurie.
Când cineva îmi strică un bun prin neglijență, confrunt persoana și mă folosesc de situație să subliniez responsabilitatea.

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart