ABILITĂȚI DE RELAȚIONARE

Numele Ocupatia Email- Nu-ti trimitem spam si nici nu vindem/oferim adresa ta catre terte persoane
Mă asigur că afișez aceleași standarde de comportament pe care le aștept de la ceilalți.
Pentru a oferi un feedback, aștept până când observ suficiente incidente comportamentale astfel încât să fac o declarație corectă.
Mai degrabă susțin ideile altora decât să-mi promovez propriile-mi convingeri.
Spun "Mulțumesc" oamenilor cu care lucrez.
În perioadele conflictuale, mă gândesc cum să păstrez relația și să-mi împlinesc nevoile.
În timp ce vorbesc în mod activ cu cineva, îmi compun răspunsul înainte ca celălalt să fi terminat de vorbit .
Îmi caut interesul la locul de muncă și fac ceea ce este necesar pentru a înainta.
Mă gândesc la modul în care ceilalți percep o problemă.
Mai întâi vorbesc și apoi gândesc.
Colaborez cu alte persoane pentru a rezolva probleme folosind o varietate de instrumente și tehnici de rezolvare a problemelor .
Provoc mai mult rău decât bine atunci când încerc să rezolv un conflict .
Când cineva îmi dă un feedback, o (îl) rog să-mi dea exemple, astfel încât să pot înțelege mai bine problema.
Acord atenție limbajului nonverbal al celorlalți.
Când este necesar acordul echipei, îmi dau seama care este soluția cea mai bună și apoi explic de ce este aceasta decizia corectă.
Studiez nevoile audienței, decid ce vreau să spun și apoi îmi dau seama de cel mai bun mod de a transmite informația.
Mă asigur că toți ceilalți cunosc contribuția mea în obținerea rezultatului.
Doriți mai multe informații despre acest subiect?

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • Adresa exacta
  • +40 043 345 231
  • SOCIAL
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • LINKEDIN

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart