abilități pentru dezvoltarea carierei

Articole recente

Acesta va fi un articol mai scurt, în care voi puncta cele cinci aspecte de care este nevoie sa tii cont in dezvoltarea carierei. In loc sa intram in detalii pentru fiecare domeniu, as vrea sa capeti o imagine de ansamblu cu privire la abilitatile necesare pentru avansarea carierei tale. Mai mult, intrucat in Academia de Leadership privim omul ca un tot, cele cinci aspecte vor influenta si alete domenii ale vietii tale.

Mai întâi, reține că Inteligența Emoțională influențează mai mult decât Inteligența Cognitivă rezultatele tale la locul de muncă. Dacă îți mai amintești, studiul făcut de Thomas Stanley pe mai bine de 700 de milionari a descoperit că primele 5 motive ale succesului lor dintr-o listă de 30 au fost legate de EQ. Urmărește AICI materialul video în care vei afla mai multe despre această discuție, cum și alte aspecte legate de imbunatatirea rezultatelor prin cunoasterea modului de functionare a mintii. Pentru cei care nu au efectuat inca testul de EQ, o pot face AICI. O să observi că cele 5 domenii analizate în acest test au ramificatii in toate domeniile vietii tale, deci si in cariera ta:

  • Perceptia de sine
  • Exprimarea de sine
  • Interpersonal
  • Luarea deciziilor
  • Controlul stresului

STĂPÂNIREA DE SINE

Acesta este primul aspect de care este necesar sa tii cont in dezvoltarea carierei. Nu este greu de inteles: ceea ce esti afecteaza tot ceea ce faci.

Stapanirea de sine presupune cunoasterea de sine si tine de caracter. Primul si cel mai important pas in aceasta directie este identificarea si controlarea gandirii negative. Ai AICI testul care te va ajuta sa descoperi cum stai la acest domeniu atat de important.

Cand stii cum sa te conduci pe tine si sa  faci alegerile corecte pentru viitor, vei inainta in dezvoltarea unor competente pe care deja le-am discutat.
Nu conteaza cat de pozitiv te simti acum, este de asemenea important să inveti cum să administrezi gandirea negativa. Mai mult decat o stare de bine pasagera, gandirea pozitiva ca o atitudine pe termen lung iti va avansa cariera mai mult decat crezi.

Odata ce iti controlezi gandirea, iti poti construi increderea si stima de sine pana ce atingi tintele acelea care chiar merita atinse.

ADMINISTRAREA TIMPULUI

Administrarea timpului este unul dintre cele mai importante domenii când vorbim despre abilitati pentru cariera ta. Citeste AICI articolul nostru despre acest domeniu.  Nu doar ca iti creste productivitatea, ci vei fi mai putin stresat.
Pentru a-ti administra timpul mai eficient, fa-ti testul “CÂT DE BINE ÎȚI ADMINISTRAZI TIMPUL?” De-asemenea, asigura-te ca planifici si prioritizezi eficient sarcinile.

Este important  sa eviti AMANAREA (testeaza aici) – nu lasa sarcinile importante, pe care trebuie sa te concentrezi chiar acum, pe mai târziu.

ABILITATI DE COMUNICARE

Abilitatea de a comunica clar este cheia ta spre succes, indiferent de rolul pe care il detii.
Daca vrei sa-ti imbunătatesti abilitatile de comunicare, incepe prin a ti le testa –  ABILITATI DE COMUNICARE. Asigura-te de asemenea ca stii sa-ti planifici eficient comunicarea.
Ascultarea activa este una dintre abilitatile foarte importante in comunicare.

REZOLVAREA PROBLEMELOR ȘI LUAREA DECIZIILOR

Pentru a avea o cariera satisfacatoare, va trebui sa stapanesti luarea deciziilor si rezolvarea problemelor. Asemenea conducerii si managementului, aceste doua domenii sunt strans legate.
Primul pas în rezolvarea eficienta a problemelor este identificarea si intelegerea cauzei problemei. Testul CAT DE BINE REZOLVI PROBLEMELE, te va ajuta sa identifici ce zone poti imbunatati.
Odata ce ai inteles correct problema, poti alege cea mai buna optiune de rezolvare a ei – adica sa iei decizia ce mai buna. Oricum, acest lucru este mai dificil decat pare, deci ar fi bine sa te înarmezi cu o multitudine de unelte de luare a deciziilor.
Incepe prin a-ti evalua abilitatile cu testul LUAREA DECIZIILOR.

LEADERSHIP SI MANAGEMENT

Chiar daca nu ocupi o pozitie de conducere, ai nevoie de abilitati bine dezvoltate de management, astfel încât sa poti beneficia din plin de oportunitatile ce se ivesc. Vestea buna este ca poti invata cum să conduci si sa administrezi eficient!
Desi conducerea si administrarea se încrucișează, avem nevoie de seturi diferite de abilități.

Verifica testele:

Spune-ne în comentarii care din unelte ti se pare mai utila pentru avansarea carierei tale.

Lasă un răspuns

  • CONTACT
  • contact@alinispas.ro
  • București, România
  • 0727244898

Alin Ispas © Toate drepturile rezervate

0

Your Cart